Powered By Blogger

tisdag 17 augusti 2010

Mät midjan!

Igår åkte Cambridge ut idag åker kläder ut!
Har rensat i garderoben och det finns inte mycket kvar. En överfull gigantisk kasse måste bort.
De första 7 kilona man går ner gör att de flesta kläderna sitter bättre. Går man ner mer sitter allting sämre! Min garderob gapar rätt så tom nu, det behövs mycket shopping!
Och något som jag tänkt extra på när jag provat och rensat, det är att vissa byxor ser så gigantiska ut så jag blir helt chockad...
Jag mätte aldrig min midja från början, så ni som nyligen börjat med LCHF eller annan diet, mät!!
Det är kul att se svart på vitt hur många centimeter som bara försvunnit!
Dessutom kan centimeter minska men inte kilon, och då har man ju något att glädja sig åt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar