Powered By Blogger

söndag 24 januari 2010

LCHF-kurs i Uppsala

Nästa helg bär det av till Uppsala på LCHF-kurs!

Trots att jag läst på mycket om LCHF så ska det bli jätteintressant att ändå gå en liten kurs och få mer matnyttig information, och träffa andra och höra om deras erfarenheter. Jag hoppas också bli superpeppad att komma igång och träna...

Vill DU med och bor i Stockholm?
Jag har två platser kvar i bilen:-)! Jag tror det blir jättekul!

Efter tips från Monique, kursledaren, så kunde jag använda mig av friskvårdspengarna som jag får från arbetsgivaren och betala kursen med. Vilket i mitt fall innebär att jag betalar 50% och arbetsgivaren 50%.
Eftersom pengarna inte använts till ett gym-kort så känns det ju bra att de används till något...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar