Powered By Blogger

måndag 24 maj 2010

Bra start på dagen

Är ju en riktig frukostmänniska som inte blir "som jag ska" utan en frukost.
Vanliljpulver i en god yoghurt, ett par hallon, det är ju så gott!

Förut brukade jag äta en färdig vaniljyoghurt och jag testade på både light och inte light, men inget är så gott som det här jag nu äter, och ingen av lågkaloriprodukterna håller mig mätt och nöjd på samma sätt.

Lite roligt var det när jag en dag köpte den här naturella yoghurten när den Turkiska var slut. Förut åt jag denna ibland och tyckte att den var sååå tjock och seg!
Nu tyckte jag att den var rinnig som mjölk nästan, man ändrar sina preferenser:-)

Ha en underbar frukost i morgon, vad ni än äter!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad använder du för vaniljpulver? Och tack för en läsvärd blogg! Jag tittar in här varje dag. Själv har jag ätit LCHF sedan februari och mår prima! Att jag har gått ner mina sista sex "mammakilon" på köpet är ju ingen nackdel heller.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Roligt att höra!

    Jag använder ekologiskt vaniljpulver på burk, finns bland bak-grejjerna på större affärer typ Ica Maxi. Burken kostar ca 40 kronor men räcker väldigt länge! Om man inte tappar ut halva burken som jag lyckades med...:-)
    Grattis till viktnedgången!!

    http://www.grongava.se/shop/product/158

    Titta på länken så ser du hur burken ser ut.

    SvaraRadera