Powered By Blogger

onsdag 5 maj 2010

I did it!



Efter en av de längsta uppladdningarna i historien, hahaha, så har jag nu idag, onsdag den 5 maj, varit ute och sprungit!
Det var säkert 1-1 1/2 år sedan förra gången så det var inte igår!!

Turen blev drygt 4 km lång.
Hur gick det? Jättebra! Så bra det kan gå när man är otränad. Jag orkade jogga hela tiden, även i uppförsbackarna. Jag fick inte håll eller andnöd. Jag är inte helt död nu efteråt...

Så nu kör vi:-)!!

P.S Har läst någonstans att man ibland får mindre träningsvärk när man äter LCHF... Det återkommer jag med i morgon och i övermorgon...:-)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad duktigt! Själv orkade jag till slut 5 min på löpbandet innan mitt vänstra knä sa ifrån.
    Får nog vänta till jag tappat åtminstone några kilon innan jag tar tag i detta med att springa!

    SvaraRadera
  2. Tack:-)

    Man får anpassa efter sin egen förmåga, det är viktigt!
    Att långsamt öka på mängden träning i den takt man kan och orkar.
    Sen blir man så glad när man efter ett tag orkar mer och mer och känner att kondition och styrkan kommer. (allt det här minns jag från när jag tränade ganska intensivt för ca 2 år sedan...:))

    SvaraRadera